?

Log in

No account? Create an account
lyanora
18 January 2013 @ 08:11 pm
  • Thu, 15:51: Keputusan peperiksaan semester lepas budak PM tak keluar lagi. Terasa cuak gila.
  • Thu, 15:53: kalau keputusan dah keluar, memang aku tak sanggup nak tengok. Terasa keputusan sem lepas teruk sangat. Jd, buat-buat tak tahu sudah la.
  • Thu, 16:00: serius, hati tak cukup kuat untuk berhadapan dengan realiti yang bakal diterima tidak lama lagi. ;'(
  • Thu, 16:59: terasa pelik bila ada orang calling aku malam-malam.
  • Thu, 17:15: untung la jiwa member dah berbunga-bunga. Kalau nak tunggu jiwa aku berbunga-bunga, rasanya lagi 10 tahun kot. HAHA
  • Thu, 17:22: apabila hamdan twit perihal cinta, maka _____(isi tempat kosong)____
  • Thu, 17:23: RT @adanSHAQIRIN: cinta itu apa? cinta itu rasa yang boleh dipupuk. antara dua hati. :3
  • Thu, 17:24: Apasal malam ni twitter penuh dengan twit cinta? Sekarang musim bunga dan kumbang ke?
  • Thu, 17:30: esok nak dating dengan Farah dan member-member yang comel. Maka dengan ini, selamat malam!
  • Thu, 17:37: sebelum tidur, gosok baju. Moga-moga esok dapat jumpa dengan abang pengarah.
Read more...Collapse )
Tags:
 
 
lyanora
17 January 2013 @ 08:08 pm
  • Wed, 12:09: cara kita bercakap dan berfikir boleh melambangkan peribadi yang sebenar.
  • Wed, 12:12: kritikkan sepatutnya membangunkan seseorang.
  • Wed, 12:16: kita ada hak utk bertanya ttg sesuatu, namun perlu berhemah ketika bertanya & berkomunikasi. Cara kita berinteraksi mempengaruhi pendengar.
  • Wed, 12:16: RT @faizulmustafa: aku rasa kalau orang Melayu jual penapis air sejak 1950-an, Amerika mungkin bawah kita sekarang.
  • Wed, 15:41: Today stats: one new follower via http://t.co/JtEiz6kN
Tags:
 
 
lyanora
16 January 2013 @ 08:08 pm
  • Tue, 17:33: Peraturan diperketatkan, namun kemudahan bagi tujuan perkembangan mentaliti pelajar tidak dipermudahkan.
  • Tue, 17:34: Jika keadaan ini berlanjutan, masih jauh lagi untuk mencapai taraf universiti.
  • Tue, 17:36: kesian, pelajar dan pensyarah berebut-rebut untuk menggunakan LCD.
  • Tue, 17:39: urusan di rumah pun ada, urusan di maktab pun ada. PENING.
  • Tue, 17:47: sedih jika kehilangan seorang rakan yang kita rapat.
  • Tue, 17:50: cita-cita terlalu tinggi, namun tiada usaha yang ditunjukkan.
  • Tue, 18:25: RT @Women_Of_Jannah: YA ALLAH, Before I ask YOU for what I need, let me thank YOU for what I have...ALHAMDULILLAH...♥
Tags:
 
 
lyanora
15 January 2013 @ 08:08 pm
Tags:
 
 
lyanora
14 January 2013 @ 08:08 pm
  • Sun, 13:12: Excited driving dari Kuala Kangsar ke Pulau Pinang :D
  • Sun, 13:25: Mana ada riakk. sampai hati cakap mcm tu :'(
  • Sun, 13:39: RT @ilyanafauzy: @lia_nadeshiko yayyy! Congratulatrions Ameelia! Tp xmo ah nek klu awk drive, tkot. Hehehe
  • Sun, 13:47: Jangan risaulah, touching 5 minit, pastu cool balik. HAHA
  • Sun, 14:06: RT @amyYana: sunyi duduk rumah sorang2. :(
  • Sun, 14:39: kak diha ni yang mana satu ye? astaghfirullahalazim, terasa malu dengan diri sendiri bila tak kenal akak senior. :(
  • Sun, 15:52: I wonder, kenapa dapat tajuk tentang kematian?
  • Sun, 15:52: Mungkin Allah sedang memberi peringatan kepada aku yang sentiasa lalai. Wallahualam.
  • Sun, 15:58: tak bisa ku bayangkan hidupku tanpa cintamu..
  • Sun, 16:09: rumate menegur dalam twitter. Tiz Zaqiah menegor weii. bedebor jiwa!
Read more...Collapse )
Tags:
 
 
 
lyanora
13 January 2013 @ 08:08 pm
  • Sat, 15:05: pehh, penat memandu dari Nibong Tebal ke Kuala Kangsar. Walaupun pemanduan pada waktu malam, alhamdulillah, selamat juga sampai. :)
  • Sat, 15:07: Esok, abah kata nak bagi peluang untuk memandu daripada Kuala Kangsar ke Pulau Pinang. Tiba-tiba terasa teruja. WOW.
  • Sat, 15:13: Susah nak faham manusia ni. Perangai depa mcm ombak. Ada kala naik, ada kala menurun.
  • Sat, 15:19: saya tahu, saya tak cantik, tapi alhamdulillah, saya tetap bersyukur atas kesempurnaan fizikal yang Allah telah berikan pada saya. :)
  • Sat, 15:28: Nak percayakan lelaki sebagai seorang kawan tu memang boleh, tapi nak percayakan lelaki sebagai lebih drpd seorang kawan tu memang payah.
  • Sat, 15:36: RT @Women_Of_Jannah: "Throw away any hatred for anyone from your heart" ♡
  • Sat, 15:43: seronok ada member mcm dia ni, relaks je. Nak berbual pun senang.
  • Sat, 16:01: ya Allah, lemah betul cerita yang ada unsur-unsur thriller ni. =.="
  • Sat, 16:05: cerita yang aku tengok ni kisah orang kurang waras atau cerita hantu?
  • Sat, 16:13: ohh, hero tu ada masalah psikologi rupanya..
Read more...Collapse )
Tags:
 
 
lyanora
12 January 2013 @ 08:08 pm
  • Fri, 12:10: RT @citeraalam: Niat baik, akan baiklah jadinya. Itulah janjiNya.
  • Fri, 12:13: dinar mas dah naik harga. Nilai wang kertas pulak mcm duit pokok pisang, tiada nilai.
  • Fri, 13:48: Never stop fighting for your aims.
  • Sat, 03:10: Pembedahan plastik takkan sama dengan ciptaan Allah.
  • Sat, 03:21: Allah akan uji hamba-Nya dengan sesuatu yang hamba-Nya rasa tak mampu nak atasi, tapi sebaliknya hambanya mampu.
  • Sat, 03:41: #NW - Vanilla Sky
  • Sat, 03:42: terasa naik gila bila tengok cerita orang gila.
  • Sat, 05:14: pastikan perhimpunan aman yang kalian jalankan itu dapat memberi pertumbuhan positif kepada negara.
  • Sat, 05:43: ilmu yang dituntut sepatutnya memberikan kesedaran kepada cara kita bertindak dan cara kita berfikir.
  • Sat, 05:49: "Emrys is nothing without magic." - Morgana.
Read more...Collapse )
Tags:
 
 
lyanora
11 January 2013 @ 08:08 pm
  • Thu, 16:30: TEKAD! Dapat elaun terus serbu panggung wayang, kemudian nak main bowling! @syuhadattarmizi @muniyatishukari , siap sediaaa!!
  • Thu, 16:36: Dh tak peduli. apa nk jadi, jadilah. Buat mcm mana pun, usaha mcm mana pun, bukan mudah utk puaskan hati manusia. This time, lantak pi laa!
  • Thu, 16:46: Sahabat, kau mungkin menyisihkan aku daripada hatimu, namun aku tidak pernah berbuat demikian terhadapmu.
  • Thu, 16:46: RT @syuhadattarmizi: @mynn_namin @lia_nadeshiko ni mesti hasil pillow talk tadi. bagus Amy, kita hidup nak puaskan hati Allah, bkn org. ...
  • Thu, 16:48: mungkin aku bukan sebahagian daripada hidup kau, namun aku tetap doakan yang terbaik buat diri kau. amin.
  • Thu, 16:51: orang seperti mereka sentiasa membuatkan diri aku sentiasa peka untuk tidak menyisihkan individu lain di persekitaran aku.
Tags:
 
 
lyanora
10 January 2013 @ 08:08 pm
Read more...Collapse )
Tags:
 
 
lyanora
09 January 2013 @ 08:24 pm
  • Tue, 14:06: benda dah jadi, jadi tak boleh nak buat apa. Cuma boleh betulkan diri di masa hadapan.
  • Tue, 14:07: Jadikan kecuaian yang pernah dilakukan sebagai satu pengajaran.
  • Tue, 14:08: tolonglah jangan letak 'high expectation' ke atas diri aku. Aku hanya manusia yang banyak kekurangan.
  • Tue, 14:11: semakin tua, semakin malas membaca. astaghfirullahalazim.
  • Tue, 14:12: RT @syuhadattarmizi: "When you're sad for being away from home, just look at your belly button and remember, your mother's there." My le ...
  • Tue, 14:13: rindu mak, rindu abah, rindu yana, rindu mirul, rindu yah, rindu amer.
  • Tue, 14:15: rindu @amyYana bila teringat kisah 'Vrooommm" dia.. HAHAHA
  • Tue, 14:16: Mood swing sudah datang.. hadoii..
  • Tue, 14:18: ada sorang member aku cakap dia seronok tengok aku makan sebab muka aku nampak bahagia waktu makan. #awkward
  • Tue, 14:19: my lovely study mood, please..please datang. sobs..sobs..sobs,,
Read more...Collapse )
Tags: